شما در این منو این امکان را دارید که کلیه نامه های داخلی، وارده و صادره را نگارش، ثبت و بایگانی کنید. همچنین می توانید با در اختیار داشتن ابزار مختلف، کلیه امور نامه نگاری و مکاتبات درون سازمانی خود را از طریق امکانات زیر مدیریت کنید:
نسل جدید نرمافزار اتوماسیون اداری در قسمت داشبورد بر اساس مدیریت طراحی شده است. این قابلیت در نگاه کلی گزارشهای متنوع را برای مدیران و راهبران سیستم فراهم میکند.
این قسمت به شما امکان این را میدهد ته بانک اطلاعاتی کاملی از مشتریان مجموعه خود داشته باشید
با استفاده از این ماژول فرایند دسترسی شما به قرارداد ها و مدیریت آنها تسهیل می یابد.
اگر بتوانید پروژه های سازمان را در یک نگاه داشته باشید مطمئنا بهتر خواهید توانست آنها را مدیریت کنید.
این ماژول امکان ثبت تمامی اسناد پرداختی و دریافتی سازمان را میدهد.دسترسی به فاکتور ها و اسناد مالی شما با استفاده از بخش حسابداری باعث بالا رفتن دقت، سرعت و نظم در حسابرسی خواهد شد.
ماژول روبرو امکان مدیریت، الویت بندی و ترتیب امور روزانه شخصی و سازمانی را در اختیار شما قرار میدهد، تا با حداکثر نظم و دقت این امور انجام گردد.