اتوماسیون اداری رایگان

کلیه نامه های داخلی، وارده و صادره را میتوانید در این بخش نگارش،ثبت و بایگانی کنید.
یک اتوماسیون اداری با امکانات کامل نامه نگاری و بایگانی جهت استفاده در سیستم های اداری کوچک و متوسط بر پایه نصب بر فضای ابری، در این طرح شما در قبال خرید نرم افزار هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و امکان تست نرم افزار را برای یک هفته خواهید داشت و پس از تست کامل و تایید آن با پرداخت هزینه ماهیانه پشتیبانی و هاست، نرم افزار به صورت ابری و تحت کلود(به صورت رایگان) در اختیار شما قرار خواهد گرفت، بدین صورت نه تنها مجموعه خود را از طریق روش های نوین اداری مدیریت می کنید بلکه پس از تکمیل فرآیند تست و تایید عملکرد نرم افزار، با پرداخت هزینه‌ای کاملاً اقتصادی، مقرون به صرفه و قابل رقابت به بالا بردن راندمان کاری نیروها و تسهیل مکاتبات درون و برون سازمانی خود کمک به سزایی کرده اید.
معرفی نرم‌افزار
فرم درخواست دموی آنلاین اتوماسیون اداری
با تکمیل فرم کارشناسنان ما برای تنظیم جلسه دموی آنلاین با شما تماس خواهند گرفت

مزیت‌های رقابتی دایا

کاربر نامحدود
امکان استفاده همرمان تمامی افراز سازمان بدون هیجگونه محدودیت و پیش شرطی
قیمت گذاری رقابتی
نسبت به دیگر نرم‌افزار های اتوماسیون اداری با توجه به امکانات موجود در نرم‌افزار
تکنولوژی بروز
استفاده از بروزترین تکنولوژی‌ها
امنیت مناسب
امنیت متناسب با تکنولوژی‌های روز
تست نسخه اصلی
ارایه نسخه اصلی نرم‌افزار برای تست یک هفته‌ای (با امکان تمدید) به جای دمو نرم‌افزار
6 ماه پشتیبانی رایگان
از زمان نصب نرم‌افزار

امکانات نرم‌افزار

سیستم اتوماسیون اداری

شما در این منو این امکان را دارید که کلیه نامه های داخلی، وارده و صادره را نگارش، ثبت و بایگانی کنید. همچنین می توانید با در اختیار داشتن ابزار مختلف، کلیه امور نامه نگاری و مکاتبات درون سازمانی خود را از طریق امکانات زیر مدیریت کنید:

نامه نگاری درون سازمانی
ثبت و بایگانی نامه های وارده و صادره
شماره گذاری خودکار نامه ها
امکان انتقال نامه به سربرگ و افزودن امضا
ارجاع و مشاهده رویداد نامه
پیش نویس
بایگانی نامه ها و ایجاد صندوق ذخیره شخصی
کارتابل اتوماسیون اداری
امکان نامه نگاری با دبیرخانه های ادارات دولتی (ECE) به زودی
و ...

داشبورد

نسل جدید نرم‌افزار اتوماسیون اداری در قسمت داشبورد بر اساس مدیریت طراحی شده است. این قابلیت در نگاه کلی گزارش‌های متنوع را برای مدیران و راهبران سیستم فراهم می‌کند.

دسترسی سریع تر به نامه های خوانده نشده، نیاز به پاسخ،پیش نویس ها و...
تعیین افراد پر مکاتبه
دسترسی سریع به کارتابل نامه نگاری
کارپوشه نامه های ارسالی و دریافتی
تقویم کاری
ثبت لینک های پرکاربرد برای دسترسی راحت و سریع
و ...

ثبت مشتریان

این قسمت به شما امکان این را میدهد ته بانک اطلاعاتی کاملی از مشتریان مجموعه خود داشته باشید

ثبت مشتریان و تشکیل بانک اطلاعاتی کامل
امکان ایجاد یک یا چند نماینده برای هریک از مشتریان
ایجاد دسته بندی های مختلف برای مشتریان
امکان پیوست فاکتور ها و فایل ها
امکان ثبت تاریخچه تماس ها
و ...

ثبت قراردادها

با استفاده از این ماژول فرایند دسترسی شما به قرارداد ها و مدیریت آنها تسهیل می یابد.

ایجاد دسته بندی های مختلف
تعیین قرارداد های داخلی و خارجی
تفکیک قرارداد براساس درآمد یا هزینه
ثبت قرارداد با تعیین تاریخ شروع و پایان/ مبالغ دریافتی و پرداختی/ متمم قرارداد/ فعالیت های صورت گرفته روی هر قرارداد و ...

ثبت پروژه ها

اگر بتوانید پروژه های سازمان را در یک نگاه داشته باشید مطمئنا بهتر خواهید توانست آنها را مدیریت کنید.

تعیین تاریخ شروع و پایان پروژه
ایجاد دسته بندی های مختلف
پیوست فایل به پروژه
نامه نگاری در خصوص هر پروژه
استفاده از پروژه های ثبت شده در منو قراردادها
و ...

حسابداری

این ماژول امکان ثبت تمامی اسناد پرداختی و دریافتی سازمان را میدهد.دسترسی به فاکتور ها و اسناد مالی شما با استفاده از بخش حسابداری باعث بالا رفتن دقت، سرعت و نظم در حسابرسی خواهد شد.

ثبت سند بر اساس مبالغ دریافتی یا پرداختی
ایجاد منبع پرداخت مبالغ براساس حساب بانکی یا صندوق
ثبت فاکتور با امکان فیلد دلخواه
تعریف سر فصل های حسابداری
ثبت سند حسابداری بر مبنای پروژه، قرارداد یا مشتریان مجموعه
ثبت فاکتورها
و ...

برنامه ریزی شخصی

ماژول روبرو امکان مدیریت، الویت بندی و ترتیب امور روزانه شخصی و سازمانی را در اختیار شما قرار میدهد، تا با حداکثر نظم و دقت این امور انجام گردد.

ایجاد برد برای امور مختلف
امکان تیک زدن کارهای انجام شده
جابجایی امور ثبت شده بین بردهای مختلف
امکان ثبت تاریخ شروع و پایان برای امور
امکان ثبت توضیحات تکمیلی برای امور ثبت شده
و ...

تعدادی از مشتری‌های نرم‌افزار

ایده آل پردازش دایا شرکت ایده‌آل پردازش دایا با نگاهی متفاوت به تولید نرم‌افزار و ایجاد امکانات نرم‌افزاری در راستای استفاده در سیستم‌های نوین بازرگانی و بازاریابی و کمک به بهینه سازی است.
تماس با ما
شعبه کرج : 02634010645
مدیر فروش : 09923475468
ساعت کار: 10 الی 18
آدرس
دفتر تهران: پاسداران، شمس آباد، خیابان برادران محمدی، کوچه فاضلی، پلاک ۴
دفتر کرج: مهرشهر، سه راه شهرداری، مجتمع توسکا، واحد ۷۰

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایده آل پردازش دایا می‌باشد.۲۰۱۶ ©